zondag 22 juli 2012

Dag 7: maak een tekening van een YouTube-meme (of een andere meme).

balpen, kleurpotlood en geprinte tekst op papier (ballpoint, coloured pencil and printed text on paper)

hoi, hier is tekening nummer zeven: een prachtig portret van vj tony van willy's en marjetten (mét zijn favoriete uitspraken en de figuurtjes die altijd uit zijn keyboard komen). het is niet écht een meme in de zuivere betekenis van het woord, maar het sluit er wel bij aan, vind ik. het leek mij leuk om dit te doen, want ik heb vorige week eens de hele reeks op youtube bekeken en ik vond het echt grappig. opvallend trouwens hoe ik bij elke tekening begin met uit te leggen waarom ik mij niet aan de opdracht heb gehouden. haha :)


Day 7: make a drawing of a YouTube meme (or another meme).

hi, here's drawing number seven: a marvellous portrait of vj tony from willy's en marjetten (with his favourite quotes and the little figures that always pop out of his keyboard). willy's en marjetten is a tv show about some people who start their own tv station at home. it just love it, it's full of surreal humour. so i thought it'd be fun to do a drawing on it. this is not really a meme, but it is among the people who've seen the show. besides, it's funny that every time i make a drawing, i have to explain why i didn't do exactly what the assignment said. haha :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten