zondag 26 augustus 2012

Dag 13: maak een tekening met een totaal andere emotie dan die op dag 5.


kleurpotlood en aquarel op papier
coloured pencil and watercolour on paper

dit is mijn afbeelding van het ultieme zomergevoel, iets waar ik de afgelopen weken met volle teugen van heb genoten :) ik vind het gewoon heerlijk om 's morgens wakker te worden, zonnecrème op te smeren, mijn bikini aan te doen, mijn boek en mijn zonnebril te pakken en in de tuin te gaan zitten en verder niets.


Day 13: make a drawing of a totally different emotion than the one you did on day 5.

this is my image of the ultimate summerfeeling that i experienced these last few weeks :) i just love to wake up in the morning, put on some sunscreen, put on my bikini, take my book and my sunglasses, go to the garden and just sit there and enjoy it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten