woensdag 8 augustus 2012

Dag 10: maak een tekening met een willekeurige gedachte van het moment.

kleurpotlood en oost-indische inkt op papier (coloured pencil and india ink on paper)

hoi, hier is tekening nummer tien. dit is nu niet bepaald een willekeurige gedachte, het is er eigenlijk een hele goede, vind ik. bij "een willekeurige gedachte" had ik het idee dat het iets moest zijn wat je wel op twitter zou posten, gewoon een bedenking eigenlijk. ik had deze gedachte zo'n twee maanden geleden, toen ik tijdens mijn examenpauze nog een keer de afleveringen van basta bekeek. "dit is precies wat ik nodig heb," dacht ik. ik hou van heel hard lachen, echt, ik hou van de warmte waarmee het je hele lichaam vult. het is echt een van de beste dingen die er zijn :)


Day 10: make a drawing with a random thought of the moment.

hi, this is drawing number ten. it's not exactly a random thought, it's actually a really good one. here's the translation: "i really like things that make me laugh. preferably roar with laughter, so much that it makes my stomach hurt". i figured a "random thought" should be something you would post on twitter. i had this thought about two months ago, when i was watching the episodes of basta again during the exams. "this is exactly what i need," i thought. i like laughing, i really do, i love the warmth that fills your entire body when you laugh. it's one of the best things that exist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten